MIKUPEX logo aa.jpg

Personalista/ka, zkrácený úvazek, Ondřejov, Sázava

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě.

 

Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/ka, na zkrácený pracovní úvazek.

 

Tato pracovní pozice je vhodná pro zkušené kandidáty s praktickou praxí v personalistice firem, zpracování firemních dokumentů, HR administrativě, zajištění potřebné HR dokumentace zaměstnanců, vedení personálních pohovorů apod. Jde tedy o komplexní zastřešení HR aktivit výrobní společnosti.

 

Jaká bude Vaše agenda?

- zodpovědnost za HR aktivity v rámci dvou menších pekáren (celkem cca 40 zaměstnanců) v Sázavě ve Středních Čechách a Ondřejově u Mnichovic, vše v jedné lokalitě

- HR administrativa - vedení osobních spisů, příprava pracovních smluv, souvisejících nástupních a pracovně-právních dokumentů

- administrativa spojená s náborovým procesem nových zaměstnanců (adaptační plán, zajištění osobního dotazníku a lékařské prohlídky, kooperace s vedoucími)

- starost o zákonná školení zaměstnanců

- intenzivní komunikace a podpora majiteli a vedoucím zaměstnancům v personálních tématech

- zajištění náborových aktivit na všechny pozice v pekárnách (od manuálních pracovníků po vedoucí) - přípravy výběrových řízení, vedení osobních/online pohovorů až po vyhodnocení uchazečů

- komunikace a spolupráce s externí mzdovou účtárnou

- spolupráce s externí firmou při vyřizování pracovních povolení a související agenda

- koordinace zpracování mezd - příprava podkladů pro mzdy pro externí účtárnu, zajištění veškerých podkladů pro mzdy

- jednoduché reporty a tabulky v Excelu

 

Jaké byste měl/a mít předpoklady?

- praxi na obdobné pozici min. 3 roky

- velmi dobrá znalost zákoníku práce

- dobrou schopnost improvizace a hledání optimálního řešení pro potřeby firmy

- výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost dobré organizace práce

- vyzrálá osobnost se schopností umět přesvědčit a s přirozeným respektem

- proaktivita, vysoká míra zodpovědnosti

- znalost MS Office na pokročilé úrovni

- AJ na komunikativní úrovni velkou výhodou

- schopnost pracovat samostatně i v týmu

- aktivní řidič

 

Co Vám nabízíme?

- zkrácený pracovní úvazek (cca 20 - 30 hodin týdně), vše dle dohody

- HPP/IČO, dle dohody

- pružnou pracovní dobu, po dohodě částečný home-office po zkušební době

- přátelský tým kolegů, možnost zajímavého osobního a profesního růstu

- finanční ohodnocení s motivační složkou odpovídající vašim zkušenostem a praxi

- slevu na firemní výrobky

- nástup ihned, případně dle dohody

 

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, neváhejte zaslat Váš životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na Vás!

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována. 

MIKUPEX - ODPOVĚDNÍ FORMULÁŘ

(max. 5MB)

inPage - webové stránky s AI, doménawebhosting