Business Services Manager, až 70 000 Kč, Ondřejov, Sázava
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě.
Aktuálně hledáme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Business Services Manager, který zastřeší kompletní provoz po administrativní stránce.
Co budete mít na starosti?
- Zodpovědnost za přijetí všech klientských objednávek, jejich předání do výroby a odeslání ke klientovi.
- Intenzivní komunikace s klienty (tuzemští i zahraniční).
- Příjem a řešení reklamací a všech ostatních připomínek/návrhů od klientů.
- Nákup - objednávání / nákup tuzemské i mezinárodní dopravy a zodpovědnost za výběrová řízení na nové dodavatele.
- Dohled nad včasným a správným vystavením faktur a zpracováním faktur přijatých.
- Pravidelný reporting pohledávek, prodejů a nákupů a následný návrh akcí, bude-li to nutné.
- Faktoring management.
- Agenda firemních pojistek a leasingů.
- Vedení 5-ti členného týmu (obchodní zástupce, asistentka účetní, referent zákaznického servisu, řidiči, pokladní) plus koordinace externí účtárny.
- Pravidelný reporting KPI’s .
- Ad-hoc úkoly spojené s chodem kanceláře a požadované majitelem společnosti.
Uvítáme:
- praxi na podobné pracovní pozici výhodou
- znalost práce na PC - Excel + další práci v MS Office (Teams, Outlook, Sharepoint výhodou)
- komunikativní znalost AJ (denní komunikace s OZ a zákazníky)
- příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup
- samostatnost a schopnost zorganizovat si práci
- spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Nabízíme:
- práci na plný úvazek na dobu neurčitou
- pracovní dobu PO - PÁ 8:00 - 16:30
- odměňování + benefity: až 70 000 Kč hrubého v závislosti na vašich zkušenostech, firemní automobil k jednání
- pracoviště: ze začátku Ondřejov u Mnichovic, po přestěhování provozovny (za cca 3 měsíce) potom Sázava ve Středních Čechách
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti
- přátelský tým kolegů, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována.
.